Monday, October 3, 2016

Pokemon Trading Card Game Online Mick

Laai die Pok Maandag TCG Online vir Android-tablette vandag. Bou jou Nalatenskap in die Pok Maandag TCG Online Verdien meer belonings in Versus af, en die geveg met klassieke kaarte in die nuwe Legacy-formaat vir die Pok Maandag TCG Online nou. Die Pok Maandag TCG Online Kry 'n groot Update Speel die Pok Maandag Trading Card Game Online nou vir 'n beter spel ervaring met 'n nuwe grafika, animasie, en nog baie meer basiese strategieë gereed vir die stryd Kyk na 'n paar strategieë wat mon - of kan meeding sonder enige Pok Pok Maandag BREAK tcgo Jy staan ​​op die punt om 'n webwerf wat deur die Pok Maandag Maatskappy Internasionale verlaat, Inc. die Pok Maandag Company International is nie verantwoordelik vir die inhoud van enige gekoppelde webtuiste wat nie uitgevoer word deur die Pok Maandag Company International. Neem asseblief kennis dat hierdie webtuistes privaatheid beleid en sekuriteit praktyke kan verskil van die Pok Maandag Company International se standaarde. Kliek op voort om PokemonCenter, ons amptelike aanlyn winkel besoek. Die privaatheid en sekuriteit beleid verskil. Verslag Ongeskikte skerm Naam Wil jy die Pokémon personeel wat jy glo is 'n onvanpaste skerm naam onvanpaste skerm Naam Pokemon administrateurs is in kennis gestel en sal die skuilnaam vir die nakoming van die Voorwaardes hersien in kennis stel. Verslag Ongeskikte skerm Naam Jou versoek kon nie voltooi word. Probeer asseblief weer. As die probleem voortduur, kontak Customer Support. Pokemon TCG Online Wenke vir beginners: Verdien Gratis kaarte, kry meer Tokens Begin die bou van jou dek, mee te ding in Afrigter Uitdagings en stryd mede TCG spelers. Pokemon TCG. andersins bekend as Pokemon Trading Card Game, het rondom so lank as die video speletjies sowel as die ander Pokémon Blou en Rooi debuut in Japan in 1996. Dit didn se lewens as wat hulle gedoen het wat dit neem (selfs teen groot koste) om die uiteindelike bou dek. Dit gesê, Die Pokemon Company genade vrygestel Pokemon TCG Online vir die iPad, en terwyl sommige tweaks gemaak moet word, dit is 'n koel manier om jou gunsteling spel te geniet sonder die uitvoering van 'n klomp van die fisiese kaarte. As toevallig jy is wenke sal jou help om te leer sommige van die reëls, skep 'n pak vir 'n gratis kaarte. Hoe om 'n pak Ideaal Bou, moet jy 'n gunsteling Pokémon kies en maak dit die middelpunt van jou dek. Dit gaan veel dieper as om te sê, is sterk en swak punte, en van daar af, voeg ondersteuning kaarte met misdryf en verdediging in gedagte. bou altyd met 'n rigting, en as dit nie, te vermy trek in kaarte van te veel tipes energie. Dit maak dit moeiliker om die energie-kaart wat jy wil ontvang. Op daardie noot, wees bewus van die reëls. Elke dek moet 60 kaarte, en afgesien van basiese energie kaarte, kan jy t het meer as vier met dieselfde naam. Met ander woorde, soen die droom van 40 Charizards totsiens. Hartseer, ons weet. Van daar, die praktyk Soek kaarte jy nie weer gebind te hou op 'n kenner wat bereid is om 'n paar wenke bied. Voltooi al die Tutoriale Dit is sonder twyfel die maklikste manier om die spel te leer. Dit weer gereed om jou dek put teen die rekenaar in Afrigter Challenge. Skakel die moeite om maklik en versamel nuwe dekke vinniger. Slag Spelers Online Klop die AI kan jy 'n valse gevoel van vertroue regte spelers sal onmiddellik verbrysel gee. Met dit in gedagte, Don is die beste manier om te verbeter, maar maak seker jy besoek die versamelings skerm oop te maak en af ​​te stel nuwe dekke jy oopgesluit. Die eenvoudigste manier om te score gratis kaartjies is aan te meld by TCG Online elke dag. Die spel sal uiteindelik toeken jy 'n inskrywing bonus in die vorm van 'n Basiese Oranje dek en drie booster pakke. Jy sal kry 'n hele pak vir die afwerking van die afrigter Challenge nadat jy 10 ander afrigters klop met dit. Voel vry om hierdie proses vir elke dek jy sien herhaal, en aanhou klop rekenaar teenstanders permanent ontsluit hierdie dekke. Intussen, kyk na die afrigter telling bar gedurende Trainer Uitdagings om meer punte in die gesig staar die rekenaar te verdien. Kry 'n ewekansige booster wanneer jy verdien meer as 30.000 punte. Doen dit met elke enkele nie-speler karakter (NPC) wat jy ontmoet in 'n liga te verdien tot drie pakke vir 45 booster pakke in totaal. Die vinnigste manier om maksimum uit jou booster pakke is om te speel op 'n kundige probleme. Ten slotte, daar is gratis kaartjie kodes wat jy kan inskryf. Gebruik hierdie kodes vir 'n water / normale strydkreet dek: FlashFire, PlasmaFreeze, FuriousFists, PlasmaBlast, PlasmaStorm en BoundariesCrossed. Jy kan ook DarkExplorers, DragonsExalted of NextDestinies in te skryf vir 'n Pok Maandag EX hoed. Verdien soveel Tokens as moontlik Tokens is 'n vorm van virtuele geldeenheid in Pokemon TCG Online. Jy sal Tokens spandeer om kaarte te koop in die winkel. 'N vyf-kaart mini booster pak, byvoorbeeld, kos 95 tekens, terwyl 'n tema dek jy 500 tekens sal loop. Die maklikste manier om tekens, soortgelyk aan gratis kaartjies te kry, is om aan te meld in die spel elke dag. Die meeste dae dit lei tot 15 tekens, maar aan te meld by TCG vier sal reguit dae 'n pak kaarte te produseer. Dit dra oor na multiplayer, waar speel teen iemand anders in 'n wedstryd wat langer as vyf minute resultate in 10 tekens, duur, ongeag of jy wen of verloor. Op 'n kant nota, mee te ding in Expert PvP gevegte wat laaste vyf minute of langer as een teken telling as jy verloor, en drie as jy wen. Ons sal moet meer Pokemon TCG Online wenke volgende week. Vir nou, die aflaai van die spel vir iPad. Voel vry om ons te gee jou beste TCG wenke. Vind wenke vir Pokémon TCG en ander smartphone en tablet speletjies op Modojo. 'N beoordeling van die Pokémon Trading Card Game Online Beta I m 'n groot Pokemon fan en het ooit sedert my niggie laat my leen Blou weergawe en het vir my gesê om te speel. Ek was so verslaaf soos 'n kind kan wees, en tot 'n mate is ek nog. Dit verleng van die speletjies op die speelgoed, sowel as die anime, en uiteindelik is dit gevestig mooi in die Trading Card Game. Deel van my regtig net graag die versameling kaarte, maar die spel self was gaaf. Gus reeds gepraat oor sy herinneringe met die kaart spel. so ek het t dieselfde te doen (ook, ek don t besonder het 'n baie herinneringe, om eerlik te wees). In plaas daarvan, het ek vyf onlangs bevind die Pokémon Trading Card Game Online in sy beta vorm, en van wat ek vyf gespeel, kan ek jou 'n goeie idee van wat s daar gaan gee. so hier is 'n hersiening van die Pokémon Trading Card Game Online Beta. Yup, ek is seker hulle is. Nou laat se stryd Iets wat ek nog altyd verbaas was oor hoe Nintendo / Game Freaks nog om te kapitaliseer op die TCG rage soos wat hulle gebruik. Ja, die kaarte is baie nog steeds rond, maar terwyl die fisiese kaarte was aangenaam, het ek gevind dat die meeste pret met die TCG vir die Game Boy kleur. Dit was so eenvoudig, in wese die invordering van 'n handvol van die TCG kaarte ten tyde in een wedstryd patroon en die toevoeging van tonne AI teenstanders speel teen. Dit was wonderlik om my soos 'n kind, want ek kon nie t mense om te speel teen in die werklike lewe regtig te vind, so dit was 'n briljante oplossing. Maar ons vyf net een TCG video spel, en sedertdien het niks. Daar is het 'n mark daar te wees, so hoekom nie nuwe inskrywing Op die heel minste, die Pokémon TCG is gesond en wel op die Internet, van alle plekke, en registrasie is iets wat ek doen raai dit is gratis en maak 'n nifty afgewaterde weergawe van die spel Boy kleur spel, 'n punt. Ek sal verduidelik in 'n oomblik. Die eerste ding wat jy sal sien, is hoe jy jou eie avatar, wat par vir die kursus kan skep wanneer dit kom by online games deesdae. Sodra jy weer uitgedos, kan jy pop op meer as 'n paar tutoriale met 'n taamlik optimisties geleerde van Pokémon kaarte en leer alles wat jy ooit sal nodig het om te weet om die spel te speel. Die dialoog en stemwerk hier isnt amazing, maar dit is ook nie alles sleg nie. Ek het herinner myself dat dit 'n handleiding / wedstryd bedoel vir die jongste spelers, so met dit in gedagte al wat ek kan sê, is die stemwerk is perfek skerp en die tutoriale sondaars t irriterende tot op die punt van frustrasie. 'N Paar opknappingskursusse nooit seer enigiemand. Byvoorbeeld, 'n vinnige opknappingskursus: Dit punk Sandshrew gaan word raqwked deur my Bayleef. Dit wasn t totdat ek in die enkel-speler aspek van die spel dat ek begin om die krake en die lantaarn onder die oppervlak sien duif. Die basiese uitdaging kuipe jy teen 12 teenstanders in 'n leader waar verslaan een sal ontsluit die volgende. Sodra jy neem al 12, jy ontsluit 'n nuwe leader van 12, en dan die ander, en ek is nie seker of daar enigiets verlede wat is. Reg van die get-go jy die keuse tussen drie basiese dekke wat jy kan wissel tussen wanneer jy wil graag. Hulle is net basiese Vuur, Water, en gras bedek, maar hulle weer nie die ergste. Hulle her ook nie die beste. Wat dit het my 'n bietjie om te verstaan ​​(en ongelukkig vir hoe goed die tutoriale is by jou te leer om die spel hulle weer vreeslik speel wanneer dit kom by die verduideliking van die koppelvlak) is dat daar 'n ander half-dosyn of so spesialiteit dekke jy kan ontsluit , maar die manier om dit te ontsluit is deur die koop van die fisiese, werklike wêreld dekke en met behulp van 'n promosiekode gevind in die boks aan hulle te ontsluit in die aanlyn spel. So vir my, dit beteken ek m die gebruik van die loaner drie dekke. Vir die feit dat eenvoudige enkel-energie dekke, hulle weer nie vreeslik, maar die vermoë om jou dek aan te pas is heeltemal verwyder. Jy is aan die willekeur van die rekenaar presets wat bepaal wat ons dekke bestaan ​​uit, en slegs deur die eerste 12 teenstanders te klop met elke dek kan jy dit ontsluit om jou versameling van kaarte, wat gebruik kan word in multiplayer. Hoera vir ontsluit Ek sal terug na multiplayer kom, maar eers wil ek om te praat oor wat 'n speler uitdaging nog meer. Die AI nooit het my probleme en gewoonlik gefunksioneer as bevoegde teenstanders. Die enigste ooglopende probleem is dat die meeste, indien nie alle wedstryde was nie veel meer as die geluk van die trekking. Elke wedstryd gelyk om te speel deur blote toeval as beide my opponent en myself is die optimalisering hande perfek nie, maar wie wen is geheel en al bepaal deur geluk. Ek ve het speletjies wat duur tot 'n naelbyt-eindstryd, en nog baie meer wat oor is in drie rondes of minder. Dit is meer 'n klagte oor die kaartspel se basiese meganika meer as enigiets anders, maar sonder die vermoë om my dek aan te pas om die beste pas by my behoeftes, dit is regtig al kans. As ek trek drie sterk Pokémon, 'n paar energie kaarte, en 'n swaar evolusie dadelik, terwyl my teenstander het net een aktiewe Pokémon, daar SA sterk kans ek sal wen redelik vinnig so lank as wat hy kom nie t trek ander Pokémon op te plaas sy bank. Ek Don t besonder voel soos 'n briljante taktikus, maar meer soos 'n opportunis gebruik te maak van 'n goeie hand. Was ek aan die vermoë om my eie dek vorm het, sou oorwinnings soeter smaak en nederlae sou meer hard steek. Dit is ongelukkig nie die geval in die enkele uitdaging speler. Verder is die rekenaar speletjies wat dubbele-tipes in plaas van my Podunk enkel-tipe dekke bevat, so dit kan sit 'n veel groter stryd, gewoonlik net verloor as gevolg van 'n slegte teken van hulle kant. dit lyk asof hulle ook 'n paar uiterste diere gereed om dadelik te ontwikkel, veral die stryd dekke het. Niks is meer frustrerend as 'n rekenaar teenstander wat 'n super kragtige Pokemon s ontwikkel in die eerste twee bewegings, wat uitstroom om dan tot niet vir die res van die baie kort spel jou. Ek dra gewoonlik aan die ander kant van 'n Arcanine ruimen. Baie gelukkig toe ek die kaart ontsluit vir my Basiese Rooi dek in plaas van om blaas die tweede beurt met BS. Maar hierdie verliese sondaars t die einde van die wêreld, en na die ontsluiting van al drie basiese dekke, moet jou versameling Vuur, Water, gras, en die standaard elektriese dek het so goed, wat voorsiening maak vir 'n baie dieper vermoë om aan te pas. Plus, deur die ontsluiting van die drie basiese dekke, jy vyf 'n kans om te sien wat Pokémon werk die beste en wat net sondaars t die moeite werd was. Wat jy hawe t in staat was om te doen, al is, is te sien watter tik werk die beste saam met mekaar. Dit sal tydens die multiplayer deel dit lyk te kom. Die grootste bietjie I m ontsteld oor die feit dat Pokemon TCG Online isnt op die 3DS op hierdie oomblik. Ek sou graag betaal opwaarts van 10 vir hierdie gratis aanlyn funksie om oor te migreer na die 3DS as 'n aflaai. Dit wouldn selfs t enige groot tweaked opsy moet van 'n paar navigasie metamorfoses (wat die aanlyn weergawe behoeftes in elk geval). Dit is duidelik ons ​​weer kry nie 'n ander toegewyde TCG vrylating op 'n stelsel, maar 'n seun kan droom. Vir wat dit is, die ervaring is aangenaam te maak. Wedstryde gaan baie vinnig, selfs aanlyn, so dit is 'n prettige speletjie om net flip oor na en speel tydens 'n inbraak sessie. En hey, gratis, jy kan t skeefloop. Ek raai dit, ten spyte van die relatief gebroke spel stelsel. Nou, gaan wees van die heel beste jong Afrigters kan jy miskien die geluk van die trekking wees aan jou kant Jy weer darn reg, Mick. Nou gaan kry 'n regte werk en stop uitdagende my beter geluk vermoëns.


No comments:

Post a Comment