Tuesday, October 11, 2016

Avis Sur Binêre Opsies Robot Api

Smaak van Chico 2012 Die praat van die dorp "Hande af die beste land bar in Chico! Peanuts op die vloer, swembad, jukebox, shuffleboard, krokodil, padda bene, steak eet uitdaging. En terwyl jy daar is kan jy 'n geweer of visstok te koop!" "Groot kos, goeie diens en 'n groot musiek." Sê Nuff. " "1 dollar pinte van Sierra Nevada op Dinsdag aande! Die personeel is vriendelik en vinnige. Peanuts op die bar tops met baseball op die TV. Ek dink ek kan nie verkeerd gaan." "Ek is lief vir hierdie plek. Die lang shuffleboard, die $ 1 pinte, die swembad kamer, die feit dat dit 'n pak winkel, die grondboontjies, die saagsels, man dit was 'n groot kroeg." "Moenie dat die naam jou mislei. Die kissie is 'gebeur yihaa goeie tyd in die nag vol vriendelike gesigte jag land dekor, en ongelooflike spyskaart opsies. As jy op soek na iets anders dit is dit." "Ons is lief vir die vak aan te pak. Daar is alle vorme daar uit rooinek motorfietsryers om professionele mense. Die kos is goed, die musiek is goed, en die huis Dawg groet julle dit dikwels by die deur." "Ek het 'n goeie tyd elke keer as ek gaan na die kissie. Groot bands, groot kroegmanne en groot drankies!"


No comments:

Post a Comment