Wednesday, October 5, 2016

Fx Trading Times Uk

Forex Trading met Alpari: Betroubaarheid en Innovasie in Trading Waarom Alpari Vandag Alpari is een van die wêreld se grootste Forex makelaars. Danksy die ervaring wat die maatskappy verkry het met jare se werk, Alpari is in staat om sy kliënte te bied 'n wye spook van gehalte dienste vir moderne era internet handel op die valuta mark buitelandse valuta. Meer as een miljoen kliënte gekies Alpari as hul betroubare verskaffer van Forex dienste. Wat is Forex Die Forex (Buitelandse valuta) mark verskyn aan die einde van die 1970's na baie lande besluit om hul geldeenheid waarde van dié van die Amerikaanse dollar of goud unpeg. Dit het gelei tot die vorming van 'n internasionale mark waarop geldeenheid kan uitgeruil word en vrylik verhandel. Vandag, Forex is die grootste finansiële markte in die wêreld. Dit kom nie, solank jy toegang tot die internet het, 'n handel terminale ( 'n spesiale program vir die handel Forex) en 'n rekening met 'n forex makelaar, al die instrumente en geleenthede van Forex is oop vir jou. Wie Is Handelaars Handelaars is mense wat op die Forex mark werk, probeer om die rigting waarin pryse van 'n geldeenheid gaan en maak 'n handelsmerk vir die aankoop of verkoop van daardie geldeenheid bepaal. As sodanig, deur die koop van 'n geldeenheid goedkoper en verkoop dit vir meer, handelaars geld verdien op die Forex mark. Handelaars maak hul besluite op grond van die ontleding van alle faktore wat pryse kan beïnvloed, wat hulle toelaat om uit te werk presies in watter rigting die pryse beweeg. Wins kan gemaak word handel Forex op die daling in die prys van 'n geldeenheid, net soos wins gemaak kan word op 'n styging in die prys van 'n spesifieke geldeenheid. Verder kan handelaars ambagte te maak op die Forex mark vanaf enige plek in die wêreld, of dit nou in Londen of Timbuktu. Waar kan jy leer hoe om handel te dryf Forex Vir beginners wat net hul eerste stappe op die Forex mark het geneem, beveel ons skryf in een van ons opvoedkundige kursusse. Deur middel van hierdie kursusse sal jy nie net basiese kennis oor die buitelandse valuta mark, maar ook die metodes van ontleding van die Forex mark en ook hoe leer om te verhoed dat die maak van foute wat beginner handelaars dikwels te maak. Met opvoeding van Alpari jy sal waardevolle teoretiese kennis wat jy in staat is om aansoek te doen wanneer die handel sal wees verkry. Daarbenewens sal jy uitvind nou eintlik van geldbestuur, leer om beheer van jou emosies te neem, ontdek hoe handel robots nuttig en nog baie meer kan wees. Jy kan deelneem aan die kursusse vanuit die gerief van jou eie huis: online. Weeklikse finansiële ontledings en nuus, gereed-om-te gebruik handel idees asook gratis analitiese dienste op Alpari se webwerf sal jou help om die regte besluite te neem wanneer die handel Forex te maak. Hoe kan jy Kry Trading Forex As jy nog nooit met Forex gewerk voordat, kan jy toets al die geleenthede van handel valuta op 'n demo rekening met virtuele geld. Met 'n demo rekening wat jy sal in staat wees om die Forex mark te verken binne en die ontwikkeling van jou eie handel strategie. Jy kan altyd gebruik maak van pasklaar oplossings deur bekend te raak met die terugvoer van ander handelaars. Laai die Trading Terminal Nadat jy 'n rekening oopgemaak het, of dit 'n demo of live rekening, sal jy nodig het om 'n spesiale program om te werk aan die Forex mark 'n handel terminale af te laai. In die terminale kan jy die spoor van die mark kwotasies te hou, maak ambagte deur die opening en sluiting posisies en hou opgedateer met finansiële nuus. Jy kan kies uit handel terminale vir PC sowel as vir mobiele toestelle: alles wat jy nodig het om jou werk met Forex maak so gerieflik as moontlik te maak. Maak 'n deposito en begin handel Forex Jy kan handel op die Forex valuta mark begin met Alpari om enige bedrag van die fondse in jou rekening. As jy wil graag probeer handel Forex op 'n lewendige rekening, maar om die risiko's so laag as moontlik te hou, probeer die handel met 'n nano. mt4 rekening waar geldeenheid verhandel in eurocent en Amerikaanse dollar sent. aanlyn forex Ons doel is om meer deursigtigheid tussen die markte, makelaars en handelaars te bring, sodat die gaping vir 'n goeie gesluit. Baie handelaars en instellings in die dilemma van tussen die duiwel en die see van die keuse van die regte makelaar vir hul handel behoeftes en veiligheid fonds. Beskerming van Fondse kyk hoe jou geld groei met die regte Brokers geen verskuilde BELEID Trusted dienste vir al jou FOREX behoeftes Ons is een van die pioniers in deursigtige aanlyn forex. Ons doel is om meer deursigtigheid tussen die markte, makelaars en handelaars te bring, sodat die gaping vir 'n goeie gesluit. Werk saam met top forex maatskappye vir bevoegde handel Die handel is die geldmaak spel wat vereis dat die reg beweeg te maak om op die regte tyd. Die handelaars dikwels geniet in doeltreffende handel praktyke maar hulle gebrek aan die regte rigting gegee deur die mark kundiges. Die voorspelling hoë / lae is ook nie goed voorspel sonder die steun van die deskundige makelaar maatskappy. Die handelaar moet dus geniet in die handel met top forex maatskappye om hul handel te laat werk vir 'n goeie opbrengs op hul beleggings. Die volgende punte kan oorweeg word, terwyl die kies van die top forex maatskappye vir jou handel behoeftes. Ondersteun al die groot munt pare Intfx ondersteun al die groot geldeenhede van die wêreld, insluitende die eksotiese nie noem al die belangrikste indekse en CFD's waardeur jy om te reis en handel oor die hele wêreld sonder om weg te beweeg van jou rekenaar. Stel jou voor 'n beroep self 'n wêreldwye sakeman / vrou. Ons maak die finansiële wêreld van al die wêrelde reg voor jou deur ons robuuste platforms en munt pare. Rondom die klok kliënt ondersteun kliënte ondersteuning en leiding is die belangrike vereiste vir nuwe handelaars en baie ervare handelaars kan ook hierdie vereis vir konsekwent handel. Die wenke oor forex hoë / lae wat deur die deskundiges kan ook tel, terwyl die maak van die mark voorspellings. Die aanlyn makelaars sou enige middelman in die transaksie uit te skakel. Die handelaar kry volle beheer oor die verhandelingsplatform en dus kan hy die besluite handel in sy eie plek te maak. Die vakbond groottes moet nie beperk word as die handelaars kan hou van die beperking vrye handel. Indien u verkies om 'n volwaardige lidmaatskap te bereik of jy van plan is om meer as 500 euro of dollar deposito wat jy het om ons te voorsien met die volgende dokumente. As jou aanvanklike deposito is laer daar 500 euro of dollar kan jy dadelik begin handel, maar hou in gedagte dat ons u sal vra om hierdie dokumente te laai voor die verwerking van enige onttrekking. Dokumente per e-pos is ook aanvaar. Sodra ons jou ID-dokumente ontvang dit kan 1-3 dae neem om verifikasie te voltooi en jou status verander. Indien u verkies om 'n volwaardige lidmaatskap te bereik of jy van plan is om meer as 500 euro of dollar deposito wat jy het om ons te voorsien met die volgende dokumente. As jou aanvanklike deposito is laer daar 500 euro of dollar kan jy dadelik begin handel, maar hou in gedagte dat ons u sal vra om hierdie dokumente te laai voor die verwerking van enige onttrekking. Die indiensneming van streng sekuriteit protokolle, intfx verseker sekuriteit data vir jou die gemoedsrus wat kom met die sekerheid van die wete dat jou persoonlike rekening inligting private en veilige ten alle tye bly gee. Alle finansiële en persoonlike data met betrekking tot jou rekening met intfx word beskerm deur SSL-enkripsie, deur middel van die HTTPS veilige web-protokol wat toegepas word in elke stadium van data entry. Ons hou ons kliënt fondse in vlak een top finansiële instellings en banke. Ok, ek belowe dit is my laaste Brexit stuk. Belofte. Ek is gefassineer oor die afgelope paar weke oor die gedrag van die nors, verneder, verslaan media. Hulle het daarvan oortuig dat die einde van die wêreld is runnik julle geword. Verder het die optog van 40,000 pro-EU jongmense by die naweek is gesien as 'n groot geroep vir 'n her-dink. Ek don daar tien keer meer mense vir die anti-oorlog in Irak Maart van wat ek onthou. Die remainers het ook die fluitjie geblaas dat die verlof kant het mense lê terwyl die remainers net die waarheid vertel. Kom net 'n blik op wat sal ons. Obama het ons vertel dat ons s reeds kinda terug gerol op daardie (of basies is meegedeel deur Merkel et al om sy nek wind in) Die waarheid is dat beide kante het wat dit neem om te wen. Nie een kant bedek hulself in heerlikheid. Maar die kiesers beland sien deur al die leuens. Ek vind dit fassinerend dat mense is die argument vir 'n oor-draai van die demokratiese keuse van die nasie. Ek vind dit fassinerend dat die Bly kant het al die krag, geld, media en vestiging syfers agter hulle en hulle steeds verloor Verder meer mense vir Brexit gestem as vir enigiets anders in die geskiedenis van die Britse demokrasie Ek het gedink dat ek moet eindig met 'n stuk oor wat gebeur volgende Soos ek 'n stem ondersteuner van Brexit gewees en dat 'n groot deel van die verwyte van die Remainers is oor die gebrek aan 'n duidelike plan oor wat om te doen Ek het gedink ek sou my insig gee in wat ek sou doen. Het jy 'n lees en laat my weet wat jy dink NHS se sakepraktyke wat ons sal help groei en floreer, dan is die toename in belasting-inkomste sal genoeg wees om direk na die NHS (en ander gebiede) wees. Ek hoop dit maak sin Corporation belasting d gouer het 10 van iets as 100 van niks. Indien 'n maatskappy nog wil laat ten spyte van 'n 10 belastingvrye koers dan laat trek. Besigheid Tariewe s die soort groei wat ons nodig het. Rompslomp vrye gebiede. Een van die rompslomp vir die MKB en v klein besighede is die bedrag van rompslomp nodig vir 'n operasie. Verder as jy aansoek doen vir toelaes is daar 'n groot aantal hoepels om deur te spring. Altyd die meeste klein ondernemings is te besig op hul dag-tot-dag oorlewing na die tyd en energie om te leer hoe om die stelsel te spandeer. In dié onderpresteer dele van die land sal Ek kyk gratis-besigheid sones wat gesubsidieerde kantore / plante sal voorsien saam met vrye besigheid tariewe vir maatskappye opstel daar te vestig. Jy verskaf die infrastruktuur in terme van HR / IT / Legal / Rekeningkunde / Uitvoer ondersteuning en net laat hulle gaan met groei en die bou van 'n lewensvatbare besigheid. R se nie alles in ons vermoë om te ontketen dit weg te doen met 'n visum vir alle buitelandse studente van Meestersvlak onderwys opwaarts. Om te help met die punt bo Ek wil ook om weg te doen met visum vyf paar aansoek om onderwys reeds gedemonstreer. Britse burgerskap vir bestaande immigrante. Ek het vandag sien dat die Duitse politici beskou aanbied Duitse nasionaliteit om enige Britse mense wat in Duitsland. Wel hoe oor ons dieselfde doen en bied iemand wat in die Verenigde Koninkryk Britse burger-skip het As jy oop is vir die toepassing vir Britse burger-skip sal in weer betrokke te raak met die Statebond. Nee, dit kom nie is 'n begin plek vir ons om weer energieke ons verhoudings met die hele wêreld, eerder as om die smal nis van die EU. Kry die skandies aan boord. Ek wil ook begin om weer betrokke te raak met Noorweë, Swede, Denemarke en Ysland. Ons het 'n lang historiese bande met hierdie nasies. Hulle is ook euro-skeptikus sowel. Dan kry Kanada, Australië Denemarke. Ons het historiese maritieme handel skakels. Ek dink dat baie bly om dit te hoor D. Nou is die kans om die brandnetel begryp, ten einde regtig weer vorm ons land vir die 21ste eeu. My enigste kommentaar oor die politieke situasie is dit. Die politieke klasse skeur hulle uitmekaar omdat die wêreld die eerste keer ooit verander. Verder almal het 'n geruime tyd op staatskoste-skool. Is dit nie iets om te koester en te omhels, is dat nie 'n teken van 'n verandering Iets om oor te dink. Alle gedagtes en voorstelle met dankbaarheid verwelkom. Nou terug na die markte. Handel en almal Deel hierdie: Ons vyf 'n paar dae om te kyk en te luister na wat's gebeur het. Kom ons neem 'n blik op 'n paar moontlike wenners. FTSE100.Maar tot dusver is dit. Kyk. Ek t dit alles aangehelp deur ons volgende wenner: Mark Carney Een man wat goed gevaar het uit hierdie gemors (reputationally) is jou man Carney. Vir die stemming het ek hom gemerk, saam met Osbornstraat en Corbyn, na gelang van die trio van hy was duidelik in die sak van Osborne. Maar feeste, billike, aangesien die stem hy op historiese laagtepunte weer reeds twee wonderlike en talentvolle Skoolseuns is 'n Klingon spreekwoord ek die eerste keer geleer het in Star Trek2: Die toorn van Khan Running u die geleentheid wanneer dit lyk soos 'n onfeilbare oorwinning vir Bremain Ek aangebied dit was 'n Bremain stem 'n uitgemaakte saak dan sou dit bedekking vir Nigel. En dit teen die einde van die spel op Vrydag hy D klaar up. Wel, die stem het hom 'n laaste hoera gegee. Om eerlik te wees vir hom wanneer enige van die belangrikste politicalplayers is gevra oor die gevolge vir die handel, onderneming en handel hy het die meeste sin uit enige van die spelers van enige party. Dit is duidelik dat het sy agtergrond hom voorsien met 'n paar goeie insig. Maar Nigel sal die party nou verlaat en loop-weg. Een of ander manier vermoed ek hy gewoond. Die dollar-indeks het een van sy beste dae vir 'n lang tyd verlede Vrydag as 'n muur van geld in die Dollar gevlieg (Waarskynlik te koop Amerikaanse skatkiswissels). Of Yellen sal 'n styging in die dollar as 'n goeie ding is 'n ope vraag. In elk geval sy weg uit die 93 ondersteuning vlak in die noorde van 96. Op dieselfde wyse dat ons dit waarskynlik lei tot cheers op Duitse Automotive vervaardigers Unbeknownst te veel verlede Vrydag die Chinese sentrale bank het die onstuimigheid op die handel bracket van die Yuan gly, effektief verder devaluatie hul geldeenheid en die verskuiwing van hul probleme met die res van die wêreld. Ek. Na te kyk na die grafiek van die ISEQ bo jou dalk vra waarom hulle selfs in die kolom wenners glad Toegegee hulle het hard in die verkoop (verloor ongeveer 1000 punte op die Vrydag.) So hoekom kan hulle dalk 'n wenner te tref na alles wat goed wanneer die Brexit gebeur as Ierland is slim hulle moet weer posisioneer hulself as die enigste Engelssprekende land in die EU. Hulle het 'n laks belastingstelsel (al of die Franse en Duitsers, en selfs die Amerikaners, sal laat voortgaan met hulle) wat aantreklik is om groot korporasies. Hulle het ook 'n goed opgeleide bevolking. En hul nasionale stereotipe is dat hulle vriendelike dronkaards wat almal hou. Wat nodig is, is 'n groep van visioenêre mans en vroue op die hoogste vlakke van Ierland te help her-posisioneer hulself vir 'n moontlike gloeiende toekoms. Die geleentheid is daar die vraag is, sal hulle verstaan ​​dit al die geld was op die Bremain kant SO ek vermoed hulle skoongemaak mooi op Vrydag Net 'n kort nota om Demokrasie eis as een van die wenners. Ongeag van jou siening of jou kant net mense hul demokratiese reg uit te druk. Deel van julle het om te geniet wat oorspronklik hierdie post gaan wees oor wenners en verloorders, maar die pos is lank genoeg om net oor wenners sodat ek die verloorders afsonderlik sal dek. So wat anders was 'n wenner van al hierdie manewales Wie anders dink jy het uit die onmiddellike gebeurtenis En wie sal verder wen in die ry ek d lief vir jou hoor uitsig. Wel, dit is net deel van die gig. So, wat eintlik gebeur Waar was ek reg en was was ek drasties verkeerd Ek was nog altyd 'n Stem Laat (VL) persoon. who gedink dat die OT groep nooit sal wen. Die geld en mag agterbly sou genoeg wees om 'n Bremain stem tuis te bring. Ja sy waar dat vir 2 weke vroeg in Junie, die OT groep het hul neuse voor maar daar was nog 'n groot aantal onseker kiesers (9-13) wat dit voel om af te kom op die kant van bly. Ondanks die feit dat hulle neuse voor, ná die tragiese gebeure van 16 Junie met die moord op Jo Cox LP Ek sit en kyk na 'n vloed van geld gooi in GBP. Dit was 'n baie duidelike teken dat die Bly kamp sou wen. Om die waarheid te verander ek al my aanbiedings vir die laaste week om te sê dat dit 'n Bremain stem sou wees en nou is ons net wag om te sien wat die marge van 'n oorwinning was om vas te stel of Cameron sou bly of gaan. Jy kan sien onder die fantastiese skuif ons sien uit laagtepunte van ongeveer. 1,4050 Tot 1,4950-ish oor die dae van haar moord tot die stemming. 'N ongelooflike skuif wat herhaal oor al die GBP pare op een of ander manier. Verder die Bookies en Weddery Markte het 'n groot swaai terug na die Bly kamp gewys (ten spyte van die stembusse die verbintenis markte het nooit werklik deurgevoer). bo die grafiek is met vergunning van IG markte wat die prys moes op 75/25 teenoor bly (en dit het selfs so hoog as 90/10 na die poling hutte gesluit). Tydens verlede jaar algemene verkiesing die stembusse het op groot skaal verkeerd, maar die verbintenis markte het baie akkuraat oor die uitslag nie. As 'n algemene reël as jy die geld wat jy voorspel die toekoms. En dit duidelik uit beide die finansiële markte en die verbintenis markte wat oorbly gaan wen volg. Op die Dinsdag voor die gebeurtenis ek 'n aanbieding gelewer in Dublin en was 'n vol vertroue dat 'n Bremain oorwinning was in die sak (ten spyte van my eie persoonlike mening). Een van die publiek het vir my gesê dat Paddy Power is die aanbied van 'n groot kans op 'n oorwinning Bly met 'n mosie van 55 wat ek gedink het was 'n goeie punt. En die gehoor het ingestem om met my. In die aanloop tot die stemming was ek voordragte lewer oor die hele Verenigde Koninkryk en Europa en duidelik Ek het gevoel dat Bremain sou wen, en indien wel die eerste teiken sou 1.50 wees, met 'n moontlike oorskiet tot 1,51-1,52 op GBPUSD. So ten spyte daarvan dat 'n out-er ek duidelik gevoel dat Bremain gaan die wenkant te wees, en duidelik was ek verkeerd in my oproep. Waarvoor verskoning ek. In my verdediging is die groot spelers ook voorspel 'n Bremain stemming: 10 Downing Street, Boris Johnson, Nigel Farage, George Soros, en die meeste finansiële instellings. Wel, ek was reg dat die prys het getref 1.50 ..but natuurlik prys is net hoër gaan so sou dit dwaas wees om kort daar wees. Sug. Dit mag dalk iewers wees voor ons sien 1.50 weer oornag nuus het gekom in dit was duidelik dat 'n mosie van seismiese afmetings was om te gebeur. En met dié GBP het en het dit geval Van 1.50 tot ongeveer. 1,3226. Pryse het onderste draaipunt bereik het (vir die oomblik) en is vandag hou om 1,33-1,34. Daar sal ongetwyfeld verder onrus in die pad af - maar vir die oomblik is ek rustig wees. As jy het deel van daardie kort daarna geluk Ek erken ek is plat gaan in die resultate as ek voel (ongeag die uitslag) dat dit heeltemal te wisselvallig sal wees en versprei sal oor die hele plek wees, saam met vul, teregstellings en stop - losses In my verdediging selfs George Soros was lank Sterling weens sy siening wat oorbly sal wen en Sterling sal versterk. Interessant as gevolg duidelik geword en is uiteindelik verklaar kan ons begin om die skofte te sien binne markte soos hulle verkoop. Een goeie oproep ek gemaak het om mense was wat ek gesê het dat indien 'n verlof stem suksesvol was dan wou kort GBPJPY en GBPCHF en lang Gold al as veilige hawe speel nie. Een ander element is kortsluiting Europese banke as hulle die mees pyn van 'n gebeurtenis soos hierdie kan voel. En dit het uitgewerk waar. In die besonder het ek gepraat oor die Deutsche Bank (NYSE: DB) wat 40 verloor het vanjaar, is teen die laagste sedert 2000 As jy kyk na enige van die Groot Europese Banke het hulle almal het geslag sedert Vrydagoggend, wat ons baie vertel van die onderliggende probleme Europa gesigte. Dit mag wees dat Europa tariewe net so erg of erger as die Verenigde Koninkryk as deel van hierdie egskeiding In deel 2 Ek sal fokus op die politieke punte en wat is my eie gevoelens oor die toekoms. Vir dié van julle nog in skok: steeds die wêreld draai, die son nog opkom en ondergaan, en Liverpool sal waarskynlik nooit wen 'n Premierliga. Dit is die dinge wat jy kan troos en troos te neem tydens onstuimige tye.


No comments:

Post a Comment