Thursday, September 1, 2016

Forex Trading Kursusse Johannesburg

Beste Forex Trading Kursus Johannesburg Soos met alle produkte wat jy kry 'n paar goeie, sommige so erg is, 'n paar wat gemiddeld en baie min dat 'n groot sake doen. Met forex kan dit 'n groot finansiële invloed hê. As jy wil 'n forex kursus in Johannesburg doen nie skik vir middelmatige, doen die kursus wat vir homself mettertyd sal betaal. Forex is nie moeilik om te leer, net soos sokker is nie moeilik om te leer, die stappe en reëls is maklik, maar jy moet 'n goeie afrigter om jou sukses te maak. Wat moet jy kyk na wanneer die oorweging van 'n forex kursus is die persoon wat die kursus suksesvol handelaar Maak die maatskappy wat die kursus 'n gesertifiseerde rekord van prestasie Het jy regtig 1-on-1 opleiding saamgestel of jy net kry per e-pos skakels na video's het die maatskappy kode hul eie eiendom sagteware Sal jy webinars en lewendige handel sessies het die maatskappy aanbod getuigskrifte om te bewys die doeltreffendheid van die produk het die maatskappy is in die besigheid vir meer as 5 jaar Indien die antwoord op enige van hierdie vrae is nie dan wegbly. Nommer 2 op die lys is waarskynlik die belangrikste. Jy moet eers die valuta handel lesse van 'n suksesvolle professionele handelaar. Die enigste manier om werklik te verseker is om geouditeerde handelsresultate versoek vir ten minste 12 maande. Op SAFX kan ons baie selfvertroue ja antwoord op al die vrae hierbo. Nie net is ons die beste plan verskaffer in die mark, maar ons kursusse bied ook teen baie billike pryse. As jy op soek is na die beste forex kursus in Johannesburg jy op die regte plek gekom. Hier is wat ons dek in ons forex kursus. Module 1 'n Oorsig oor die forex mark. Module 2 forex in Suid-Afrika met die klem op Johannesburg. Module 3 Die keuse van die regte forex makelaar. Module 4 Opening en ondersoek lewendige en demo rekeninge. Module 5 kies jou instrumente. Module 6 opening van jou eerste handel. Module 7 opstel van 'n stoploss en neem wins te maak. Module 8 SAFX Trading System sagteware module 9 Sit alles bymekaar. Module 10 Jou eerste live handel. Sodra jy hierdie opleiding modules voltooi het sal jy toegang tot ons live aanlyn handel kamer waar jy kan kyk ons ​​ambagte doen en sien al die ambagte wat ons het oop. Ons het ook 'n weeklikse webinars te gaan deur ons handel strategieë en 'n paar gevorderde forex kursusmateriaal. 2 Kommentaar Owen op April 11, 2016 op 8:49 Goeie môre Johan. Ek vyf is die handel in die afgelope 2 tot 3 weke en het net begin met die regte geld verlede week. Tot dusver het ek vyf daarin geslaag om my kapitaal en maak bietjie wins in beide rekeninge (Demo en Real) behou. Ek m vol vertroue dat sodra sal ek stabiel en konsekwent wees in die toepassing van jou handel metodes baie goed. Ek vind die opstel stop verliese (SL) en soms neem winste (TP) lyne baie nuttig gou nadat hy in 'n handel. Ek stel my teikens en perke vir elke handel en probeer om by hulle sonder om te gulsig en emosioneel. My enigste swakheid op die oomblik is om in ambagte laat en om uit instrument laat maar ek m besige werk nie. Weereens, baie dankie. Ek ve rondom gespeel en ek m nou daarvan oortuig dat die metodes wat jy my geleer het is sonder enige twyfel die kol. Van nou af my fokus sal wees op die groei van my werklike geld rekening. Geagte Mnr Johan van As Ek wens hiermee om dankie te sê vir die uitstekende opleidingskursus jy in Desember 2011 vir my aangebied ek in staat was om my rekening grootte verdubbel elke maand sedert ek met die handel begin 3 maande gelede. Dankie baie, baie lief. Ek wil net my opregte dank uitspreek vir jou tyd en moeite om die kennis van handel forex suksesvol en akkuraat te slaag gedurende my opleiding met jou. Vir een keer, ek verstaan ​​waarom ek plaas ambagte in teenstelling met voor wanneer ek verhandel blindelings. En net soos jy sê, nou kan ek weet wat die mark sal doen met 'n hoër vlak van waarskynlikheid (selfs al is dit is nog onderhewig aan ander faktore buite menslike beheer). Ek het demo handel is van 1 November 2011 en het 38 ambagte uitgevoer en 26 was suksesvol uit hierdie ambagte. Ek moet erken ek het 'n paar van die reëls in 'n paar van dié verliese. Gierigheid en vrees vir 'n verlies wat die hoofrede. Ek is oortuig daarvan bo alle twyfel dat met jou strategie en vas aan die reëls wat ek dit 'n professionele werk kan maak en hou my dag job. Ek gaan live in Januarie 2012 en ek is nou vol vertroue in myself meer as ooit tevore. Ek dink enigiemand (Novice of Professional) moet jou kursus te neem. dit sal 'n ongelooflike keerpunt in hulle lewens soos dit vir my gedoen het. Dankie en God jou en jou gesin te seën. Voel asseblief vry om dit te gebruik as 'n aanbeveling vir jou opleidingskursus. Die uwe, ek het regtig jou forex natuurlik die meeste insiggewend en behulpsaam. Wat jy my geleer vorm die basis van my handel nou. Sonder jou opleiding, sou ek nooit kon om handel te dryf met die sukses wat ek gehad het. Wat meer is, is die ondersteuning wat jy my na die kursus gegee: jy het nog altyd die tyd om te luister of te verduidelik vir my, nadat ek begin handel op my eie geneem. Dit is die moeite werd om 'n baie en daarom maak jou kursus beter waarde in vergelyking met ander kursusse aangebied wat aansienlik meer beheer en gee aansienlik minder. Jou stelsel werklik werk. Wat ek gevind het is dat wanneer ek uit jou handel stelsel, het ek slegte resultate. Maar so gou as ek teruggaan na wat jy my geleer het, ek vind Ek het 'n veel groter kans op sukses. Trading is moeilik (iets wat jy voortdurend herinner my aan), maar jou loop my die rand wat ek nodig het om suksesvol te wees as 'n handelaar gegee. Voel asseblief vry om hierdie brief as 'n aanbeveling aan ander oorweging van jou FX Masters kursus gebruik. Dankie Johan, die volgende is weereens 'n seleksie van die kommentaar van die verlede deelnemers van ons drie kursusse. Johan Potgieter Johannesburg Stefan Jordaan Nigel Graham Todd Port Elizabeth Ken Rice Howick, Suid-Afrika Eben de Wit Johannesburg Jan Steyn Durban Jou aanbieding was professionele en tot die punt. Dit is duidelik dat jy 'n in diepte gevorderde kennis van die tegniese ontleding van die handel besigheid, en jy was nie skaam om jou kennis met ons te deel. Ek glo dat ek nou, vir die eerste keer, ten volle te verstaan ​​sommige van die beginsels van die saak wat my ontwyk, want ek begin handel. Die lig aan die einde van die tonnel het verander van 'n inkomende lokomotief om 'n afrit met blou lug. Ek is daarvan oortuig dat jou verduidelikings van die grafieke bespreek 'n diepgaande positiewe impak op die sukses van my beurs in die toekoms sal hê. Ek wens net ons meer tyd om te gaan deur middel van die kursusmateriaal, soos elke bladsy is betoverende vir my gehad. Deon du Preez Pretoria Jane Hekster-Osborne Durban Ralph Speirs Johannesburg Raymond Hills Durban Michael Morton Johannesburg Francois Blom Johannesburg Charles Taub New York, New York. VSA Michael Shore Flemington, NJ. VSA Net 'n kort nota om jou te laat weet wat 'n groot kursus wat jy het. Ek is die handel vir talle jare en dit was die eerste keer ooit waar ek besef het, waar my tekortkominge in die wêreld van die saak is. Ek het op talle kursusse (name weerhou .. ens) is 'n paar te noem en joune is kop en skouers bo die res. Hoekom. Omdat die kursus gegee word deur iemand wat eintlik handel dryf vir 'n lewende (groot verskil oor geldbestuur en handel sielkunde te praat, as om dit te doen). Die kursus gedek die belangrikste aspekte van die saak - nie al die glans en maklik mense se geld probeer om dit uit te wees. Die praktiese voorbeelde wat jy op kaarte in die huidige tye het was groot (Op sommige van hierdie kursusse hulle scan kaarte vir die afgelope 20 jaar en dan wys jy iets op 'n grafiek wat 10 jaar oud is.) Ons wil voorbeelde op vandag se kaarte te sien en ook kaarte wat ons weet - soos die Sasol en indeks van alle aandele toekomstige kaarte wat jy gebruik het. Naam weerhou gebruik 'n baie katoen, koring, T-Bonds kaarte, ens Ons don t weet wat markte, sodat diegene voorbeelde nie dieselfde impak as voorbeelde op ons mark. Die grootte van die groep - wat so klein die inter aksie was soveel beter. Ek voel regtig soos ek ve got waarde vir my geld. Probeer en hou dit klein. Baie goeie handleiding (baie professioneel). Ek dink ek kan gaan op en lys 'n verdere 10 punte, maar dan is dit gewen t 'n kort nota meer wees. Barney de Beer Umbogintwini, Suid-Afrika Martin Sam Johannesburg Paul Cooper Johannesbur Ken Noble Kaapstad dr Aslam Amod Durban Shelley van der Merwe Christelike Watkins Durban Gil Hardy Norwood, Suid-Afrika Michael Berman, (hedge fund bestuurder) Johannesburg. Tim Gibson (Toekomsstudie handelaar) Durban Martin Levin Sunninghill, Suid-Afrika Kamlesh Ranchhod (forex handelaar by Aksepbank) Johannesburg. Dr Ferdinand Postma Pretoria, Suid-Afrika. handel sielkunde). Dit verwagtinge oortref. Dit leer oor die werklikheid van die saak, sal kursusganger nie groot droom ideale te hê, maar sal nugter (. Aandelemakelaar (naam weerhou op versoek) Kaapstad. Joe Meyer Ceres Mohan Morar Johannesburg. Esra Carlson, Johannesburg. Heath Beckley Johannesburg. Brian Horwitz Johannesburg , Suid-Afrika Peter Marangellis Bloemfontein, Suid-Afrika Michael Warten Berg Kaapstad, Suid-Afrika. Rob Kruger Kaapstad Johan Hammes Centurion. Dr Hendrik Vogel Pretoria Kevin Zlatkus Pretoria Charles Marais Edenvale. Rob Woollatt Witbank Mark Ormerod Johannesburg


No comments:

Post a Comment