Monday, September 26, 2016

Forex Trading Die Nuus Strategie

Forex Trading Strategie Nick se Forex Prys aksie strategie Welkom by die jongste uitgawe van my forex strategie. My forex strategie is ten volle gebaseer op die prys aksie, geen aanwysers, geen verwarrende tegnieke, net suiwer prys. Ek is die ontwikkeling, die opstel van, en die verbetering van my prys aksie strategie sedert 2005. Dit handel strategie is tien jaar in die maak van dit groot veranderinge in marktoestande, hoë wisselvalligheid tydperke, lae tydperke wisselvalligheid en alles anders die Forex mark het gegooi by oorleef Dit. En dit is die skoonheid van die handel 'n prys aksie strategie aanwyser gebaseerde strategieë is gesluit vir die marktoestande hulle geskape vir. Prys aksie is vloeistof, dit maklik aanpas by veranderende omstandighede, om verskillende pare, om verskillende tydraamwerke en selfs om verskillende handelaars. Die belangrikste is dat die prys aksie laat jou toe om jou handel eenvoudig te hou. Hou jou Trading Eenvoudige Die sleutel beginsel van my forex strategie is om handel eenvoudig te hou. Ek het dit teen meer as kompliserende handel. Omdat die eenvoudiger jou strategie is, hoe meer effektief sal jy as 'n handelaar. Een van die belangrikste doelwitte van my prys aksie strategie is om my kaarte skoon te hou. Die enigste ding wat ek plaas op my kaarte is ondersteuning en weerstand gebied. Ek gebruik hierdie ondersteuning en weerstand gebied in samewerking met kandelaar analise om handel te dryf Forex. Verpakking my kaarte vol aanwysers sou dit onmoontlik vir my om te prys aksie lees. Trading sonder enige aanwysers maak my forex strategie eenvoudige, stresvrye en hoogs effektief. Wat doen 'n skoon Forex grafiek lyk Hier is 'n foto van my euro / dollar 4hr grafiek. My skoon en eenvoudige forex strategie Hierdie grafiek is duidelik en maklik om te verstaan, daar is niks wat jy se aandag te lees prys. Dit is waarom ek is lief vir my forex strategie. Sommige handel strategieë is 'n absolute gemors van aanwysers. Kyk bietjie na die beeld hieronder, sommige mense eintlik handel soos dit 'n morsige aanwyser gebaseer Forex strategie Waarom sou jy wil om handel te dryf soos hierdie aanwysers vir hierdie Trading Strategie So om handel te dryf my Forex Trading Strategie Ek gebruik geen aanwysers. Ek algemeen Don se nou dan moet jy handel dryf op huidige prys Aksie baseer gebeur. Wat munt pare kan jy handel suksesvol met behulp van Forex Prys Aksie My Forex Trading Strategie sal werk op enige geldeenheid paar wat vryswewende en gereeld verhandel. Dit is omdat my metode is gebaseer op die prys aksie. Dit beteken dat jy kan hierdie handel strategie te gebruik om suksesvol te handel enige geldeenheid paar wat jy kry op jou forex platform. Dit gesê, ek persoonlik verkies om te konsentreer op 'n paar geldeenheid pare op enige gegewe tyd. Ek vind dit ook steurende om te probeer en hou van te veel pare in 'n keer. Ek handel hoofsaaklik die euro / dollar, USD / CAD en AUD / USD. Ek handel oor die algemeen hierdie munt pare soos hulle is die mees voorspelbare en hul beweging is gladder. Jy hoef s 'n paar hoogs onverwagte nuus, wat is redelik skaars is. Indien u verkies om 'n spesifieke Forex sessie handel soos die Londen, New York en Asiatiese sessie kies dan die belangrikste geldeenheid pare wat aktief by daardie tyd is. Prys Aksie Trading werk beter op lang tyd rame Aangesien hierdie Forex Trading System is gebaseer op die prys aksie wat jy kan enige tyd handel van een uur en hoër. Ek konsentreer hoofsaaklik op die een uur, vier uur en daaglikse kaarte. Dit is konsekwent die mees winsgewende, na gelang van die patrone is makliker om raak te sien en lei tot meer konsekwent wins. Tipes Prys Aksie Ontleding Primêr, ek gebruik twee soorte Prys Aksie Ontleding: ondersteuning en weerstand lyne. Kandelaar ontleding. Hoe om Trades met behulp van My Forex Trading Strategie Tik gevolg van die onlangse ekonomiese onsekerheid en lande verloor hul kredietwaardigheid ens, geldeenhede sondaars t wat handel dryf as wat hulle normaalweg sou. Dit het gelei tot my terugskrywings uitsluitlik handel. Ek kyk vir 'n sterk omkeer Opstellings vorm bo-op my ondersteuning en weerstand gebied. Een keer 'n patroon vorm, wat 'n ommekeer aandui, stel ek 'n sneller prys en betree die handel. Ek neem 'n paar ambagte per week en gemiddelde ten minste 'n 80 wen koers. Trading Strategie Teikens en stop Teikens: My doelwitte is gemiddeld 80 pitte. Stop: My punte is gemiddeld 40 pitte. Hierdie teikens en stop verskil tydens verskillende marktoestande. Ek gewoonlik toelaat prys aksie om my doelwit te bepaal en te stop. Dit beteken dat ek sal die kerse te lees en my stop gebaseer op onlangse hoogtepunte en laagtepunte. 'N gemeenskaplike plek vir 'n stop sal wees bo of onder die mees onlangse hoë of lae. Hoe om die handel strategie Eers Rondom Nuusberigte Ek gebruik die Forex Calendar uit forexfactory om tred te hou van ekonomiese data te hou. Statisties Ek het gevind dat ek nie nodig het om te handel in 'n hoë impak nuusberigte te vermy. Trouens, deur die handel deur middel van die meeste nuusberigte, ek uiteindelik die maak meer wins Hoekom is hierdie Banke en ander groot handel instellings miljoene betaal vir ontleders en data voed hierdie hulle toelaat om opgevoede raaiskoot maak oor die komende ekonomiese data. Hierdie raaiskote is opgeneem in die prys voor die data vrygestel. As 'n bedryf opstel vorms voor 'n belangrike ekonomiese data vrylating, kan dit 'n teken wees dat groot instellings posisie hulself vir die vrylating. As die prys aksie wat jy vertel om kort, daar is gewoonlik 'n rede Die enigste nuus wat ek vermy is onvoorspelbaar nuus of 'n baie hoë impak nuus, hier is 'n vinnige lys: Toesprake deur sentrale bank leiers of politici. Rentekoers aankondigings of enigiets wat direk verband hou rentekoerse. NFP verslag, die naam verander 'n ruk gelede die verslag .. Jy moet ook kyk uit vir belangrike politieke vergaderings soos die G7 en G8-berade. Die onlangse G7-beraad in Junie 2015 het 'n baie onvoorspelbare bewegings in die euro. Vir die grootste deel, kan nuus veilig geïgnoreer word nie. Die enigste ding wat ek nie doen is om 'n handelsmerk wat veroorsaak word deur 'n nuusvrystelling. Nuus gebaseer beweeg is geneig om vinnig ingegaan, sodat as ek 'n inskrywing sneller, ek verwyder dit voor 'n groot nuusvrystelling. Soos jy kan sien, my Forex Trading Strategie is eenvoudig en sal jou toelaat om pitte maak in enige marktoestande, met byna enige Forex geldeenheid paar. Skakel AdBlock of witlys EarnForex. Dankie Forex Trading inligting Forex die buitelandse valuta (geldeenheid of FOREX, of FX) mark is die grootste en die mees likiede finansiële markte in die wêreld. Dit spog met 'n daaglikse volume van meer as 5300000000000 (soos van April 2013). Handel in hierdie mark behels die koop en verkoop wêreld geldeenhede, neem wins uit die wisselkoerse verskil. FX handel kan 'n hoë wins oplewer, maar is ook 'n baie riskante onderneming. Almal kan deelneem aan buitelandse valuta handel via die Forex makelaars. Jy kan ook deelneem aan 'n vriendelike gemeenskap van handelaars op die Forex forum. Laaste in Forex Georgii Bartenev van Limassol, Ciprus skryf oor EXNESS: Liewe Tahmina Begum, baie dankie vir jou boodskap. Ek wil graag meer inligting oor die verspreiding kwessie om jou verder te help hoor. Jy kan die relevante inligting hier plaas of persoonlik kontak my by georgii. bartenev exness. Daniël uit Maleisië skryf oor JCMFX: Begin met hierdie makelaar middel van verlede jaar. Begin deposito met 6kusd. is onttrek 4 keer. totaal tot 12k. ontvang onttrekking baie vinnig gewoonlik binne 1 dag. uitvoering daarvan is baie vinnig. verrassend die prys beweging te baie vinnig. CM Trading skryf oor CM Trading: As 'n antwoord op die hersiening, het die kliënt niks gedoen nie, maar versprei leuens oor ons maatskappy Hy het ons gedreig, beweer trots dat hy dieselfde met ander maatskappye gedoen het, met die hoop dat ons grot onder die dreigement Gun ons asseblief ste stel. Takeshi van Tokio skryf oor GAINSY: As 'n riskante handelaar, I m handel net oor News. Onlangse Brexit uitkoms was iets baie onverwags, dit is goed dat ek die meeste van my risiko's verskans deur gainsy tickmill. Dit was 'n bietjie vreemd, dat op 'n stadium hefboom verleng, sny nie soos dit was op. Sun, 17 Julie 2016 12:50 Twee nuwe Forex makelaars is bygevoeg aan die lys in die week: FX Giants van mikro - tot nul verspreiding, na nul kommissie STD. Slegs Meta Trader 4 is beskikbaar as 'n verhandelingsplatform. Die maksimum hefboom is 1: 500. Milton. Sat, 16 Julie 2016 09:05 euro / dollar Vrydag, 15 Julie 2016 18:39 euro / dollar is trending sterk af vandag danksy die positiewe makro-ekonomiese verslae van die Verenigde State van Amerika. Hoewel nie almal van die vrygestelde data is optimisties, die hoof nommers was beter as voorspellings. Die geldeenheid paar probeer om 'n regstelling stadium naby 14:00 GMT, maar was onsuksesvol en het voortgegaan af. Kleinhandelverkope . Do, 14 Julie 2016 21:04 Die Australiese dollar gekry teenoor die Amerikaanse dollar en die Japannese jen vandag selfs al groei indiensneming sleep voorspellings. Die waarskynlike rede vir die sterk geldeenheid s was die beleid besluit van die sentrale bank Groot-Brittanje se. Do, 14 Julie 2016 20:28 Die Groot-Brittanje pond geklim vandag na die Bank van Engeland verras markte, sodat sy monetêre beleid onveranderd. Do, 14 Julie 2016 10:43 Kanadese dollar is besig om 'n bietjie hulp vandag, te danke aan 'n onlangse optimisties voorspelling van die Bank van Kanada, en te danke aan die verbetering van oliepryse. Loonie is meestal hoër vandag, en daar is hoop dat die geldeenheid paar van sy onlangse vooruitgang in die toekoms kan handhaaf. Sun, 17 Julie 2016 18:22 'n wimpel patroon gevorm het op die daaglikse grafiek van silwer. Die patroon lyk na 'n skerp beweging in een rigting, gevolg deur 'n tydperk van konsolidasie wat lei tot die skepping. Sat, 16 Julie 2016 05:03 Die tegniese ontleding, wat die aanwysers data en belangrike spil punte vir WTI olie, goud, silwer en koper sluit as verhandel op lokomark vanaf 16 Julie, 2016. Vrydag, 15 Julie 2016 17:59 koperpryse getref 'n twee-maande-hoogtepunt op Donderdag as Chili se koper gestuur verlede maand ontwrig. Ontleders verwag koper. Mon, 18 Julie 2016 09:54 In hierdie video, die Trader Guy kyk na die geldeenheid pare USD / JPY en AUD / USD vir die 18 Julie sessie. USD / JPY Ons gevorm 'n perfekte verskietende ster regs by die vlak 105.00. Dit is 'n gebied wat ons baie mooi skoongemaak bedags en dan omgedraai rond. Dit is 'n baie negatiewe teken, maar ek is nie noodwendig dink dat ons gaan uitmekaar val. Ek dink dat ons. Mon, 18 Julie 2016 09:25 In hierdie video, die Trader Guy kyk na die geldeenheid pare euro / dollar en Britse pond / dollar vir die 18 Julie sessie. EUR / USD Ons het aanvanklik probeer om te tydren en dan aansienlik gedaal. Noudat dit gesê is, dit lyk asof ons gaan konsolideer tussen die 1.12 en 1.10 vlakke. Nou, ek voel dat die mark moet probeer om af te breek en indien wel, dan dink ek dat ons na 1.08 uiteindelik. Ons kon kry. Mon, 18 Julie 2016 08:48 Wall Street verhandel gemengde as winste in die sektore Telecom gelei aandele hoër, terwyl verliese in Verbruikersdienste en die finansiële sektor getrek aandele af. Die Dow Jones het met 0,05 en die NASDAQ verloor 0.09 uit sy waarde. Die Amerikaanse dollar verhandel hoër teenoor die belangrikste geldeenhede, soos optimisties ekonomiese verslae uit die VSA en China versterk risiko-aptyt. Die Core Retail Sales uitgekom beter as wat verwag is op 0,7. USD / CAD Konstruktiewe Bo Weeklikse oop - Sleutel Weerstand 1,3020 Amerikaanse D / CAD oë wissel hoogtepunte in die Julie open Opdateer teikens ongeldigmaking vlakke Kompeteer om te wen kontantpryse met FXCM se Forex Trading Co N toets Breër Tegniese Outlook: Loonie gebly reeks-gebind vir die beter deel van Junie handel met die paar voortgesette binne die grense van 'n vorming stygende kanaal uit die 2016 laag te hou. Dollar seasonalities draai p retty swaar in die begin van Julie handel, maar ons weer geneig om hier 'n bietjie meer back-en-weer sien voordat die volgende been laer. Daily weerstand oë met die 100-daagse bewegende gemiddelde op 1,3027 gerugsteun deur lomp ongeldigmaking by die Mei hoë-dag naby aan 1,3121 (let op dat USDCAD bedek juis op daardie vlak verlede week). 'N breek hieronder basiese tendenslyn ondersteuning teikens onderskeidelik die 2016 1.2692 (lomp ongeldigmaking). Vermy die slaggate van naby-termyn handel strategieë deur stuur duidelik van klassieke foute. Hersien hierdie beginsels in die broek van Succe s SFU l T raders reeks. Notes: Ons gedek hierdie opstelling breedvoerig in vandag hou die fokus ten einde die binneboud terwyl bokant die mediaan-lyn met tussentydse ondersteuning gesien word by 1,2945 gerugsteun deur die maandelikse oop / weeklikse open om 1.29 13/24 - bullish ongeldigmaking. A kontrakbreuk bo naby-termyn weerstand teikens sleutel binneboud weerstand teen 1,3010 / 15 waar die 1,618 gly parallel konvergeer op die 61,8 retracement en die 09/05 Kanadese indiensneming verslae oor kraan vir hierdie Friday - verwag verhoogde wisselvalligheid. Gaan voort dop hierdie opstelling en meer die hele week - Skryf SB Handel Balie en neem voordeel van die DailyFX Nuwe intekenaar afslag. Help verfyn jou inskrywings, kliek hier om N meer oor die DailyFX Grid Sight indeks (GSI) Lear data Releases Ander Opstellings in Speel: Op soek na die handel idees Review DailyFX se 2016 3Q Projectio ns --- Geskryf deur Michael Boutros, Geld strateeg met DailyFX Volg Michael op Twitter MBForex hom kontak by mboutros DailyFX of Clic k H ere aan sy e-pos verspreiding lys J OiN Michael vir Live scalping Webinar s op Maandae op DailyFX en Dinsdag, Woensdag se op SB Handel Balie om by te voeg by 1 2 : 30 GMT (8: 30ET) DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM.


No comments:

Post a Comment